Hemma fotspa..

Duktiga tjejen har tillbringat hela lördagen till att sitta och plugga ikapp i princip.. Intressant va? ;) Men glömmer ofta bort skolan helt, då jag har på tok för mycket fritid, och ibland att jag ens går där i huvudtaget, eftersom jag endast har ca 1-2 lektioner om dagen.. Men tog mig fan i kragen idag och gjorde några uppgifter som jag helt glömt bort. Tur att dom är så enkla och går fort att göra klart.

Hur som, så har jag faktiskt sprungit i ca 30 minuter ute i skogen också. Wehoo0, på G nu jag. Typ.
Tagit värsta fotbadet och fixat fötterna också. Nu ska jag dricka coca cola och mysa med pojkvännen som precis kom hit..! Ha en bra lördagkväll och sup inte ihjäl er nu, mähä. Wish I could.

Btw... Keela hade käkat pizza med mig igår kväll. Och idag när hon skulle bajsa så kom det inte ut bajs, utan bara fyra hela jävla champinjoner!??! lol, kul info såhär på kvällskvisten kanske. Eller inte.

Uhuumm... aja. Puss.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0