Herregud vad jag är bra.

Woho, dutti tjej idag jag. Gått en mil. Tog typ två timmar, för stannade och badade med hunden också + att jag fick ca 5 olika skavsår. Men annars så. Gött slut i kroppen i alla fall. Så fruktansvärt jävla vältränad liksom.

Aja, kom nyss hem i alla fall, och ska väl kolla klart på Hamilton, sen sova. Skola och sånt tråk imorgon. O.r.k.a.r i.n.t.e :(

-
-

Fick hem mina vita virkade shorts från HM idag också! :D Så nu har jag både svarta och vita inför sommaren. Älskar dom, hur snygga och framför allt bekväma som helst! Tipstips. 199:-

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: sara

duktigt! :D så jävla gött nu på sommarn om man ska rasta hunden - man får underbart sällskap, motion o bränna :D

2012-05-09 @ 11:42:39

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0