I LOVE MYSELF

Oh, yes I do. Skitjävla duktig tjej idag med. Gick lite mer än en halv mil, + var ute och sprang i elljusspåret i ca 30 min, och gick ca 3 km hem nu på kvällen, då jag hoppade av bussen några hållplatser tidigare. 

Woho. Måste hålla i nu bara! Nu förtjänar jag till och med en påse chips och en massa coca cola imorgon.
Jadå, det gör jag. Klart jag gör. Är förfan fredag. Ska ändå träna mer imorgon innan så. Plus att jag ska/måste plugga precis hela helgen, så då måste man käka något gott samtidigt som kompensation. Blir liksom lite enklare så.

Åh. Jag älskar den här låten.
-
 
-



-




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0