LEDIG, wööpwööp.

Ja, fyfan vad skönt. Har hittat en massa som är intresserade av att köpa mitt akvarium också, så snart har man pengar igen förhoppningsvis. Fuck yeah. REALLY need it. Dock en femhundring bara, men det gör sjukt mycket när man inte har ägt en enda krona på flera veckor. Vill liksom ut och göra något på helgerna också. Inte bara sitta hemma för att man är så jävla pank.
Well, lägger upp några bilder från dagen i alla fall, sen blir det film + sova medans alla bajskorvar är ute på krogen, är fulla som fan och har roligt. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL LIV DU HAR MICHELLE. Jätte. Verkligen. Fantastiskt jävla roligt. Hur fan har alla arbetslösa studenter råd att vara ute och supa var och varannan helg????!!!!
Aja. Hoppas någon köper akvariehelvetet innan helgen, annars skjuter jag någon.
Nejdå, men annars är det bra. Jättebra faktiskt.
Ja, fyfan vad skönt. Har hittat en massa som är intresserade av att köpa mitt akvarium också, så snart har man pengar igen förhoppningsvis. Fuck yeah. REALLY need it. Dock en femhundring bara, men det gör sjukt mycket när man inte har ägt en enda krona på flera veckor. Vill liksom ut och göra något på helgerna också. Inte bara sitta hemma för att man är så jävla pank.
-
Well, lägger upp några bilder från dagen i alla fall, sen blir det film + sova medans alla bajskorvar är ute på krogen, är fulla som fan och har roligt. JAMEN FAaaaaaN VAD KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL LIV DU HAR MICHELLE. Jätte. Verkligen. Fantastiskt jävla roligt. Hur fan har alla arbetslösa studenter råd att vara ute på galejj var och varannan helg????!!!!
-
Aja. Hoppas någon köper akvariehelvetet innan helgen, annars skjuter jag någon.
-
Nejdå, men annars är det bra. Jättebra faktiskt.

-
-
-
Sprungit on the rullband har jag då gjort i alla fall. Dock dog skiten när jag hade sprungit i 17 min..
Går inte igång igen (!) Och motorn morrar åt mig. Buhu. Andra gången den gör så nu. Ingen beach 2012 för min del inte. Ringa och klaga next. Och dyr som faAan var den, så tycker ju den borde hålla mer än 3 månader.
-
Nä, men som sagt, annars mår jag bra. Mätt, rund och glad. Godernatttyp!

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Emma

Kan inte du lägga upp en video eller ett inlägg med steg för steg hur du sminkar dig?



Kram

2012-05-16 @ 23:02:27
URL: http://emmakkraft.blogg.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0