Lost patience

Ja, dåligt med roliga inlägg ja. Eller inlägg i huvudtaget kanske. Men har mycket i skokan nu, som jag måste sätta i första hand. Tror ni förstår.

Låg uppe typ halva natten och kollade på Kingdom Hospital btw, som en kompis tipsade mig om. Skapligt sjuk, skruvad, skum och underhållande tvserie med manus baserad av Stephen King. Tips sådär, if you don't have sett den.

Baiza Pauza.



Nu ska det ätas, pluggas, kolla serier och sånt. No time for das blog rajt naååou, så att säga. Hörs.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: linah

haha någon är fin !

du ser ut som en modell

Svar: Men tack du sötnos :))
Michelle Hedberg

2012-05-31 @ 15:41:05
URL: http://linahsarkodiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar din näsa!!<333 plockar av o plastar in

Svar: Haha, men usch, jag hatar min näsa. Men thanks anyway. :D
Michelle Hedberg

2012-05-31 @ 23:59:02

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0