Make me know it

Wäh, blev ännu en uppsittarkväll (natt?) igår. Tror jag somnade runt fyratiden. Och kl fem fick jag lov att gå upp och kissa med hunden.. yey.

Aja, ska snart ut på skogspromenad, sen hem till lägenheten! Ska försöka städa igenom garderoben lite. Den är verkligen ÖVERFULL just nu. Allt liksom rasar ned på golvet hela tiden, galgerna räcker inte till, och det är bara en enda jävla röra helt enkelt. Så ska se om jag kanske kan slänga lite mer skit, så man får plats (och framför allt hittar) med de sakerna som man faktist använder.


Några gamla camkort typ. Tror inte ni vill se mig just nu faktiskt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0