Misslyckade Elvis-tattoos..

Åh, minns för ca ett och ett halvt årsedan då jag satt och letade efter snygga Elvis tatueringar. Som lite insperation till min kommande egna. Var verkligen inte lätt att hitta en som ens såg OK ut.. 

Nog för att Elvis har ett ganska speciellt utseende som kanske är svårt att få till, till 100%. Men vafan...
Man ska fan passa sig när man vill tatuera in porträtt i huvudtaget alltså.

Ja, ni kan ju googla själva.






Efter att ha sett dessa skräckexemplar, så tvivlade jag rätt starkt på att göra en jag också. Men bestämde mig då istället för att testa på denna Elvis-siluett. Lite mer clean + ett säkrare kort, då det är mycket enklare att lyckas med! Var skitskraj när jag satt i tattoo-stolen att den skulle bli misslyckad. Men jag blev faktiskt riktigt nöjd! Och är fortfarande. Skulle ha gjort den någon cm större kanske, men annars så. Får krympa armen typ.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0