Mondayy

Hade en kanonbra kväll/natt igår med Ida. Färgade håret gjorde vi båda också. Hon hade i svarta slingor i hennes ljusbruna hår, och jag färgade bara utväxten svart som alltid.. Tråkiga jag. Färgade ögonfransar+bryn gjorde vi också. Vi kan vi. Och snygga blev vi.

Idag har det väl inte hänt speciellt mycket än..? Kom nyss hem från svärmor. Varit där med baby och Keela och hälsat på. Dock rök Keela och Patriks flickväns hund ihop rätt rejält, och Johan blev huggen i benet. :( Haha..
Men det gick bra. Typiskt brudar typ.

Aja, nu ska jag och Keela dra oss ut på balkongen med bra musik och avnjuta det underbara vädret. Tror jag är ledig imorgon också. Känns bra!


Mina älsklingar.


Johan ♥





KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0