Myskväll

-
Efter jag skrev inlägget om träning så fick jag lite småångest och hoppade upp på löpbandet i 40 min.
Fattar inte, jag har ju ett löpband här hemma, som hela tiden står framme liksom. Bara hoppa upp och köra. Så ska försöka köra 15-30 min joggning på morgonen innan skolan, så man kommer igång.. Sen ca 30-40 min på kvällen så man sover gött sen. Ska verkligen försöka hålla det. Ni får typ.. påminna mig då och då i kommentarsfältet är ni gulliga, är världens glömskaste, slarvigaste + lataste så, vi får väl se hur detta går.. Är ju lättare om man har någon som verkligen peppar en. Så jag får väl leta rätt på någon sån
.

Hur som, så sitter jag och fyller på med lite kalorier jag nyss sprang bort. En cider och knäckemackor.
Är dock bara en lättcider så.. är väl hyffsat ok. Kanske. Inte.

Well, skitsamma. Skapligt onödig text. Nu ska jag krypa ned i soffan med pojkvännen & pussas och kramas. Inte setts sen i Fredags faktiskt.. Pussss!

Så fruktansvärt jävla svårt kan det ju inte vara.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0