Oh not it's monday again.

Hallååå...! :D

Satt som sagt uppe till tre inatt och pluggade inför provet. Så åkte till skolan en timme i morse och gjorde provet och gick hem. Gick asbra. Tror jag. 

Och eftersom jag somnade vid tre och gick upp 07.30 så är man skapligt trött, så ska gå och lägga mig någon timme igen, och sen sätta igång och plugga med resten! Har ett stort prov på fredag igen + typ 5 andra uppgifter som ska in så snabbt som möjligt.. Så har väl lite att göra om man säger så. Men lika bra att göra allt på en gång nu, så kan jag leva sommarlovet med gott samvete! Vädret är ändå baiz just nu.

Natti.

Aah juste. Tre från idag också..



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0