Snodde av Kissieluring

Senaste
Låt du hörde: we are young - fun.
Film du såg: The blair witch project.
Mat du åt: Grillat kött + grönsaker.
Kram: Ida innan hon drog imorse.
Puss: Costello.
Känslan: Rastlös, glad och hungrig.
Bråk: Uhmm.. vet inte..? Inte personen som bråkar eller söker konflikter. Hatar dramaqueens.
Resa: Thailand 2009.
Glädje: Sms av pojkvännen + Keela som kommer och pussar en spontant.
Längtan: Hmm..? Sommaren och ledighet!
Dröm: Jadu, att jag färgade håret blondt och kraschade med ett flygplan.
Personen du träffade: Är med familjen nu, så.
Person du pratade i telefon med: Hanna i natt, haha.
Personen du fick sms av: Johan.
Gången du var utomhus: Skogspromenaden för några timmar sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Snart, tacotime. Dock saknas bror som är ute på rajraj.
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Eller bara något mitt emellan, typ som jag bor nu. Storstaden är för mycket för min del, för mycket stress, människor, trafik osv, medans landet blir alldeles för off och bortom all civilisation, haha.. även om det också är skönt ibland.
Hamburgare eller pizza: pizza!
Kött eller fisk: Beror på vilken kött/fisk. Men oftast kött.
Hund eller katt: Hund såklart..
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: Brukar inte käka så mkt hamburgare ute, men när man väl käkar så blir det oftast donken, billigare så.
Vin eller Öl: Iskall ööl...
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Utlandet.. Men skulle nog inte kunna leva utomlands på heltid.
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk.
Sommar eller vinter: Sommar!!!
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Skinka
-  mjölk
- smör
-  ketchup
- yoghurt
Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mina nära och kära (familj, hund, pojkvän, vänner,)
- Min dator + mobil.
- Energidryck.
- Pengar.
3 saker du inte kan äta?
- Kaviar
- Sötsaker (tårta, glass, kakor, godis.. uuäähh)
-  smörgåstårta.
Två saker som gör dig glad
- Min hund, pojkvän, familj och vänner.
- Djur i allmänhet.
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Dricker eneridryck, målar naglarna, klipper håret,
Senaste
Låt du hörde: we are young - fun.
Film du såg: The blair witch project.
Mat du åt: Grillat kött + grönsaker.
Kram: Ida innan hon drog imorse.
Puss: Costello.
Känslan: Rastlös, glad och hungrig.
Bråk: Uhmm.. vet inte..? Inte personen som bråkar eller söker konflikter. Hatar dramaqueens.
Resa: Thailand 2009.
Glädje: Sms av pojkvännen + Keela som kommer och pussar en spontant. ♥♥♥
Längtan: Hmm..? Sommaren, pengar, ledighet, peace and love!
Dröm: Jadu, att jag färgade håret blondt och kraschade med ett flygplan.
Personen du träffade: Är med familjen nu, så.
Person du pratade i telefon med: Hanna i natt, haha.
Personen du fick sms av: Johan. 
Gången du var utomhus: Skogspromenad för några timmar sedan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Snart, tacotime. Dock saknas bror som är ute på rajraj.
-
Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Eller bara något mitt emellan, typ som jag bor nu. Storstaden är för mycket för min del, för mycket stress, människor, trafik osv, medans landet blir alldeles för off och bortom all civilisation, haha.. även om det också är skönt ibland.
Hamburgare eller pizza: pizza!
Kött eller fisk: Beror på vilken kött/fisk. Men oftast kött.
Hund eller katt: Hund såklart.. :D
(Beauceron, en av mina drömhundar, utseendemässigt)
Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: Brukar inte käka så mkt hamburgare ute, men när man väl käkar så blir det oftast donken, billigare så.
Vin eller Öl: Iskall ööl...
Charter- eller skidsemester: Charter.
Sverige eller Utlandet: Utlandet.. Men skulle nog inte kunna leva utomlands på heltid.
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk.
Sommar eller vinter: Sommar!!!
Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Skinka
-  mjölk
- smör
-  ketchup
- yoghurt
-
Fyra saker du inte kan vara utan
- Mina nära och kära (familj, hund, pojkvän, vänner,)
- Min dator + mobil.
- Energidryck.
- Pengar.
-
3 saker du inte kan äta?
- Kaviar
- Sötsaker (tårta, glass, kakor, godis.. uuääschh)
-  smörgåstårta.
-
Två saker som gör dig glad
- Min hund, pojkvän, familj och vänner.
- Djur i allmänhet.
-
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Dricker eneridryck, målar naglarna, klipper håret.

-
-
-

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0