Sometimes a fantasy

Haft en awe-fucking-some med bra människor! :D Blev partyparty + krog i fredagskväll med vänner, och igår blev det grillning, breezers, och melodifestivalen i Hosjö med mina älskade päron. ♥ Och idag så har jag mest legat ute och solat, storhandlat, käkat pizza med mina bejbs, samt tagit årets första dopp med Keela och Johan! Sjukt härligt, även om det kanske var liiiiiite för kallt för min smak ännu.. Någon mer som har vågat sig ned i sjön än..?

Slänger upp några randombilder från igår/idag..


Hoppas ni verkligen tog vara på solen den här helgen, för redan imorgon blir det molnigt och graderna sjunker ned till 16 :( Eventuellt en hel del regn på det. Wääh. Aja, ska bli skönt att kunna sitta inne och plugga med gott samvete i alla fall. Yep.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0