Summerfeelings fo' shoo

Sorreeeeey. Eller inte. Men ingen tid för dator dagar som denna alltså. Inte ni heller hoppas jag..?
-
Skulle egentligen ha en pluggkväll idag. Då jag ändå inte hade något inplanerat. Men efter att ha pluggat i typ två timmar så ringer Hanna och Patrik och frågar om jag ville med ned till stan och sola osv. Så ah, jag, Keela, Johan, Hanna och Patrik har setat i kyrkogården + kristineparken in das sol i flera timmar och bara njutit. Spelat gitarr och munspel, käkat chips, druckit öl, sjungit, och blaha blaha. Jättemys. Summerfeelings minst sagt. ♥ :D
-
Slänger upp några bilder, sen måste jag faktiskt sova. Upp till skola imorgon. Möte osv..


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0