Uppesittar + pluggkväll/natt.

Har ett stort prov imorgon som jag inte pluggat speciellt väl inför. Så det blir helt enkelt kvällens/hela nattens syssla.. Har köpt hem lite energidryck, rostat bröd och massa gott té, så det ska nog gå bra. Jag har ju min lilla goshund till sällskap här i soffan också. Fyfan vad värdelöst livet hade varit utan henne. Vad ensam jag skulle känna mig. Känner mig faktiskt rätt mycket tryggare här hemma också, såhär på nätterna när inte karln är hemma. Även om hon inte är mycket till vakthund och inte är speciellt skrämmande av sig. 

Aja, nu ska jag hämta en till eneridryck, sätta på lite musik och plugga vidare. Wish me luck!! Puss.


buubs

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Aimme Gonzalez

Jag såg att du går på Kristinegymnasiet i Falun, och jag tänker byta dit till hösten, så jag undrar vad tycker om skolan? Är den bra tycker du? Och varför tycker du den är bra/dålig? Snällt som fan om du svarar, tung blogg btw!:)

2012-05-29 @ 10:33:15
URL: http://preciosa.devote.se/

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0