Världens bästa bloggare!

.. måste ju ändå vara jag?! :D Eller inte typ. Sorry, men som jag skrev tidigare idag så har jag verkligen haft en fullspäckad dag. Men.. nu, klockan ett på natten så har jag äntligen satt mig till ro i soffan.
Varit ute på en längre promenad runt sjön nyss med hunden + Hanna som varit i Turkland i en vecka. Var mys och vi hade mycket att snacka om, haha! Nu så funderar jag på att öppna en kall folköl, lyssna på Laura Marling och slösurfa tills man är trött nog för att sova.
Ny dag imorgon mina vänner!


omg, vilken jävla min såg jag nu.






KOMMENTERA HÄR!
Postat av: felicia - fotokobran

har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)



PS; glöm inte delta i helgens sweetie! :D

http://fotokobran.se/2012/may/helgens-sweetie.html#comment

2012-05-18 @ 23:31:32
URL: http://fotokobran.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0