Wicked people

Kom nyss in från en promenix med hunden. Fan vad damp hon har. Kom två ungar cyklandes emot oss på en trehjuling och typ skrek. Keela fick typ panik och resta ragg, börja hoppa och skälla omkring sig helt random. Ungarna blev rädda och vände håll. Hehehe, rätt åt dom.

WELL, hittade en kall folköl i kylskåpet, så snodde den. Nu sitter jag och smuttar på den samt lyssnar på Mumford & Sons. (Asjävlabra). Väntar in Hanna gör jag också. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Men vi ska nog bara vara.

-
-
-

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Louise

Låter lite som min hund Melvin. Han är en ganska liten hund så barnen kommer ofta fram och typ "Åh, vad söööt, får vi klappa hunden?" Jag hinner inte svara innan Melvin börjar skälla och dra och ser jättefarlig ut. Typ som att han skulle vilja attackera dom. Barnen springer åt andra hållet :P Men han är världens snällaste egentligen, men blir så osäker när vi är ute av någon anledning.

2012-05-08 @ 11:11:38

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0