Bend ova'

Hey people! Sjukt lång dag idag, but I ain't bitter för det.. ;) Linnea hängde på hit efter skolan i alla fall.. Skulle ha pluggat egentligen. Men vi pratade bara massa skit och käkade mackor, haha damn.. 

Nu ligger jag i sängen och kikar på Sex and the city. Haha, älskar det programmet.. Sett alla avsnitt minst 6-7 gånger styck. Har dock jävligt svårt för Carrie. Hon är en dryg drama queen som ska överanalysera precis allt. Typisk tjej. Usch. Samantha diggar jag. Gillar hennes syn på sex & livet, och att hon ger blanka fan i vad folk tycker och tänker om henne. Miranda blir jag av någon anledning äcklad av. Och Charlotte är töntigt gullig, typ.

Ah, nä. Nu ska jag faktiskt försöka plugga. Lite. Ligger några månader efter i varje ämne.. FUCK YEAH. (!!)
Så blir väl all in 100% hardcore pluggning imorgon. Och på fredag ska jag och Ida ha en riktig jävla tjejkväll med bara en massa girltalk och mys. Var så jääävla längesedan nu, så det ser jag verkligen fram emot! :D

Sweet dreams.
 

En pussvänlig bild på hunden min och Jag, som Linnea tog idag. Omnomnom! ;)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0