Cozytime

Frugan min har precis dragit, så nu ligger jag på golvet med datorn, tända ljus och en kopp te och tar det lugnt. Borde egentligen plugga, men det är så jävla mycket så vet inte vart jag ska börja.. Får kolla upp det imorgon..

Motivation, rutin, struktur, ork - vart är ni?
Någon av er som har tips på hur jag ska hitta på dem kanske..?

Behöver.nu.på.en.gång


 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: moa

Börja skriv upp saker du måste göra i en lista och beta av dom en efter en. Sen kan du ju typ belöna dig själv när du gjort något utav det..

Det blir enklare om du har allt framför dig som du måste göra :)

2012-11-28 @ 17:33:01
URL: http://moahallman.spotlife.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0