Halloween du vet

Haha åh.. skulle egentligen ha en chillkväll här hemma med Linnea igår. Men klockan nio på kvällen, en timme innan bussen gick, kom vi på att spöka ut oss och dra in på etage.. Haha..... Duktigt. Linnea var en skitsnygg vampyr och jag det där skelettet jag lade upp i förrgår ni vet..?

Och idag kör vi rond två! Kommer troligvis hit lite folk sen, så blir lite förkrök här. Sen drar vi in på pitchers, då Falurockstad har anordnad en feeet halloweenfest. Så det blir nog grymt! Idag är jag dock militär. Ingen jag kände kännde igen mig i min utstyrsel igår så.. + att det blev jättekladdigt..

Kan lägga upp bild på "outfitten" sen.. har militärklänning, soldathjälm, lårstrumpor osv...
Men nu ska vi skåla. PUSS!
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0