Jag trivs.

Har mycket kul att se fram emot just nu den närmaste tiden, allt verkar gå i rätt riktning och jag har numera underbara människor runt om mig som får mig att må bra.


På fredag blir det feeeet utgång med Linnea m.m..
  Lördag är tillsvidare hemligstämplat tills vi vet hur det blir..
 Nästa torsdag har jag bokat dejt med Ida. Blir middag + att se bio tillsammans.
 Nästa fredag drar jag till Stockholm och bor på hotell, shoppar loss och käkar på världens bästa restaurang med nära och kära.
 På lördag drar jag hem till Falun igen och packar nästa resväska och peppar satan @Idas place.
 På söndagen drar jag och Ida + två tjejer till iväg på ännu en URGRYM kryssning med Scotts och super bort de sista hjärncellerna.

Jag trivs, helt enkelt.


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

michelle, låt mig kyssa dina tår <3

Svar: kom du bara.
Michelle Hedberg

2012-11-22 @ 21:16:57
Postat av: Anonym

Då kanske du sparkar mig eller något så vågar inte, men hade du låtit mig så visst, im your bitch <3

2012-11-24 @ 22:32:01

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0