Never to late

Fast jo. Klockan hann ännu en gång bli 04.00+. Och klockan ringer om två timmar. Fattar inte hur jag lyckas. Har glömt bort hur man sover och vad nätterna egentligen är till för. Konstigt att man inte orkar prestera i skolan.  Ligger aspigg i sängen, kollar på apgrymma tvprogram som endast går på natten + sjunger med till sköna låtar i min ensamhet. Men har ju sin charm det med. Gillar ju nätterna ändå. 

Hm. Frågan är om man ska försöka sova dessa två timmar, eller om det är lika bra att dygna. Kanske ska ta en nattpromenad med hunden sen tända ljus nere och dricka kaffe och bara ignorera tröttheten och dess konsekvenser. Bra eller anus?

Yeahyeahyeah. En annan sak som är helt otroligt jävla fränt för övrigt, är att folk tror sig veta mer om mig än vad jag själv gör. Behöver ju inte ha någon självinsikt alls längre. No matter how hard u try, u will never fkn' ever know me. 


 Behandla inte andra så som du själv skulle vilja bli behandlad. Ni har nog inte samma smak-
 
 
Nu gör vi något vettigt.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0