Sämst

Åh. Har fan inte tid för bloggen alltså.. Har för mycket annat att göra! Blir nog att lägga ned skiten en gång för alla, om det fortsätter såhär. Finner liksom ingen mening. Vill inte sitta och göra massa ointressant bajsinlägg bara för att liksom.. Då är det bättre att kanske komma igång sen i framtiden istället, då man faktiskt har tid och lust..? Åh, vi får se. Kanske bara gäller att göra det till en vana. Vad vet jag..?

Uhm.. Hade i alla fall en grym kväll igår med bra människor! Först förkrök hos mig med lite folk, sen drog vi ned på Pitchers och hängde där resten av kvällen, var riktigt kul faktiskt.. Träffade massa vänner man inte sett på år och dar osv!!

Men nu jävlar får det vara nog med festande på ett tag. Fått lite för mycket av det goda känns det som. Blir liksom inte lika kul/speciellt då. Så ska vara spiknykter fram till 2 december från och med NU! För då jävlar ska jag och Ida iväg på en rolig sak, och då ingår alkoholen rätt brutalt. But until' then, no alcohol..

Bra, duktigt flikKka.

Just det. I vanlig ordning glömde vi bort att ta bilder, så ja. Bilder på hur vi såg ut ala halloween, blir svårt att lägga upp. Use ya' fantasyy. Tjohosko, hörs.
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: daah

bitter. vet inte hur många inlägg du har skrivit att det är tråkigt att blogga osv. men ta bort bloggen då istället för att gnälla hela tiden?

Svar: Och du *Lina Ilar* min vän, kan sluta läsa min jävla blogg i huvudtaget, då du endast kommenterar negativa saker anonymt hela tiden. Gtfo.
Michelle Hedberg

2012-11-05 @ 23:09:20
Postat av: Anonym

Men du är ju hela tiden bitter,fattar inte. Du skriver ju nästan varje vecka att du ska ta bort bloggen.. Gnäll hela tiden..Och ja kommenterar jämt de! Och ja veeeet som sagt att man kan se ipnummret(har ju också att en blogg) :p

Svar: Haha vad fan är ditt problem? Du har ingen aning om vad som händer i mitt liv just nu och inte, och varför jag i så fall skulle vara bitter. Och nej, du kommenterar inte jämt "det"? Aldrig gjort förut..Och för det andra så fattar jag inte varför du läser min blogg i huvudtaget om du endast tycker att jag gnäller hela tiden. Och har du inget bra att säga, så kan du lika gärna hålla det för dig själv. Fattar inte ens varför du sitter och kommenterar så på din väns BLOGG i huvudtaget. Face 2 face next time.
Michelle Hedberg

2012-11-06 @ 19:38:39
Postat av: Anonym

Men herregud ja skrev ju sms till dig för en stund sen. Som ja sa, jag kanske inte visat att ja är världens bästa vän, men hursomhelst så vill jag inte vara ovänner. Och de är klart jag läser din blogg vi har känt varandra i över 10 år. Och som jag sagt 3 gånger nu, JAG MENAR INGE ILLA

Svar: "Men herregud" jag skrev det här innan jag fick ditt sms.
Michelle Hedberg

2012-11-06 @ 21:23:27

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0