The devil's own

Åh, hade precis gjort världens bästa macka. Satt i sängen och käkade, och hunden låg brevid. Och så ringer telefonen på nedervåningen, så jag springer ned på några sec. (Hann dock inte svara...) Men när jag väl är nere, så hör jag högt och tydligt hur någon knapprar i sig min knäckemacka på ovanvåningen!!!!! Så jag kutar upp på rummet och tror ni inte hela sängen var full med massa knäckesmulor + en hund som kröp skamset efter golvet med öronen bakåt.. Åh. Jävla djur alltså. Less-tjej!

Aja, ska snart sminka mig och sånt trök. Sen ikväll blir det åka iväg och basta och ha allmänt nice liksom.
Såååååå, so long..


 
 

Rött hår .. ♥

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0