Yesterday's pics

Blev att dygna igår natt ändå. Kunde verkligen inte sova. Gick till skolan som en zombie och kände mig rent av bakfull och i en helt annan värld. Till slut gav jag upp och gick hem. Hade sjukt ont i huvudet, orkade knappt röra munnen + göra ansiktuttryck när jag pratade med Ida i telefon. Hon måste trott jag var skitsur för jag knappt orkade svara på det hon sa.. Haha! Och ögonlocken gjorde bokstavligt talat skitont för att dom hade varit öppna i två dugn, hahah... :(

Sen när jag kom hem skulle jag ta en powernap så jag orkade plugga till provet. Powernapen blev dock 11 timmar lång...... Suck!!! Åh. I helgen måste jag fan fixa min dygnsrytm. Det här går inte.

Men annars är livet jävligt nice.  Helgen kommer bli riiiiiktigt bra.
Sleep tight peepz..



 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0