Äntligen hemma

Borta bra, men hemma bäst som man säger. Stämmer förvånansvärt bra.
Blev en skoj kväll borta i Norrköping igår med Scotts. Dansade och hade oss heela natten. Dock dansade jag med min älskade iphonebebis i bhn.. Vilket resulterade i en rejält fuktskadad telefon som numera inte går igång. Thank you boobie. SÅ det går alltså INTE att nå mig på telefon numera..

Aja.. ska försöka sova nu. Inte hunnit med det än. Direkt efter tågresan åkte jag och hämtade älsklingshunden osv. Så nu blir det en lååång nap, så får vi se vad som händer ikväll. Ser ut att bli lugnt!

Mmyes. 


&varförskaallamänniskorvarasåjävlabittra.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0