"Avsluta meningen"

När jag käkar - Då jävlar käkar jag.
Om jag skulle ta en piercing - Så blir det i tungan.. + några till i öronen
Idag så är det - Torsdag-natt och dags att sova..
I morgon så ska jag och - La familia ned på stan och käka Kina mat. Sen lite mys med tjejorna + hund på kväll!
Min pappa är - Världens bästa pappa.
Om mamma skulle dö - Så dör bokstavligt talat jag också.
Jag tycker inte att - paljetter, gummistövlar, converse, stora navelsmycken och snapback-kepsar på tjejer är speciellt snyggt.
Så fort jag vaknar så - Ska jag ta ett långt bad, dricka energidryck + raka benen.
Det pinsammaste som hänt är - Oh god. Long story..
När jag dör - Ska jag ta en "svängom" med Elvis.
Det bästa med läsk är - Att det bubblar gött i halsen?
Jag älskar sommarlovet för att - Man är fri?
Disney är - Bland det bästa som skapats inom filmväg.
Sex före äktenskapet är - nice och behövligt.
Jag tycker att godis - är ingenting för mig i alla fall.
Jag tycker att homofober - osäkra på sin sexualitet.
Mitt täcke är så himla - Sexy. Nä, men de är väl mjukt liksom
Om 6 månader - Hoppas jag att livet forsätter som det gör just nu.
Om jag inte hette det jag heter skulle jag heta - Jadu, jag gillar mitt namn som det är. Aldrig tänkt tanken på något annat jag skulle vilja heta, faktiskt
Jag kan: Stå + gå ca 8-10 m på händer. Inte testat nu på ett tag dock.
Jag kan inte: Knäppa med fingrarna..
Om jag var ett djur skulle jag vara: Ekorre. Eller en fresh fisk i ett korallrev någonstans.


 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0