Behind blue eyes

Heey ppl, ska precis packa väskan + datorn, och bege mig mot gamla lägenheten. Ska ju ha min hund Keela i några dagar, då exet jobbar. Och jag orkar inte åka fram och tillbaka dit och hem, tills på fredag, så jag ska sova där med Keela & Johan tills dess... Kan inte ha henne här hos päronen själv medans jag är i skolan, då hundarna tillsammans bara hittar på en massa satyg ihop + väcker alla som sover och har jobbar natt... Haha :(

Aja, sen imorgon blir det att dra ned på stan med Linnea en sväng och leta grejer till Halloween + lite till helgen.. Och på fredag blir det dra ut på Kina-restaurang med päronen mina, sen lite alkohol + mys med tjejorna på kvällen! Kalasjävlabra osv.
 

 

Massa gamla instagram bilder.. Brist på nya. Då min kamera börjar bli dålig + att jag inte har någon iphone längre, utan en sketen tegelsten som endast duger till att skriva sms..

 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0