Good day

Haft en helt okey tisdag faktiskt.. Käkat världshistoriens mest välsmakande hamburgare på MAX, sen efter det så blev det att kolla på nya bond-filmen på bio. Riktigt grym var den. Älskade verkligen introt och filmens "the bad guy", riktigt bra skådis.. Typ han som gjorde filmen.

Sen har jag väl tillbringat resten av kvällen tillsammans med Linnea. Vi har lagat lite mat, planerat inför halloween, snackat skit, samt färgat hennes hår lite rödare! Saknar mitt röda som fan.. Haha! Men jag passar nog bäst i svart. Tycker jag i alla fall.. Men rött är fan riktigt snyggt på rätt personer.

Men Jaha. Nu verkar Linnea ha somnat, så jag ska hoppa ned i sängen och glo på lite tv! Upp i tid imorgon och dra in till stan och handla halloweensmink. Gonna be craaaazy....


Today's
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0