I'm not afraid of dying, everyone has their time.

Fick världens bästa surprise idag, helt plötsligt så kom min älskade IDA in i rummet här hemma. Hon har varit borta i nästan en månad, så var inte beredd alls, och jäävlar vad glad jag blev. Har verkligen kännt mig helt lost och jätteensam alla dessa veckor, haha! Men nu jävlar är hela resten av veckan VÅÅRAN :D + att jag ska äntligen få ha min älskade hund hos mig samtidigt. Kan nog inte bli bättre. Precis vad I need.



KOMMENTERA HÄR!
Postat av: sandra

Får man fråga vad som hände mellan dig o Johan? han lär int få en snyggare tjej än dig iaf :)

Svar: No feelings left, kort och gott :) Haha nää så kanske man kan se det
Michelle Hedberg

2012-10-11 @ 20:44:46
Postat av: You know who ...

aaaw söt! blev också super glad!! :D va s¨jävla skönt att äntligen få träffa dig igen bby!! <3<3<3<3<3

Svar: Hihih, bästa <3
Michelle Hedberg

2012-10-12 @ 08:22:05
URL: http://idakant.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0