New in

Fått hem lite grejer i veckan som jag beställt hem! Beställde byxorna + sminket från Nelly.com i slutet av SEPTEMBER, och nu fick jag dem, "bara" en månad senare! Sämsta servicen ever. Aja, bättre sent än aldrig givetvis.. Hfm.


Ny gosig vinterjacka från WESC.. Lär ju behövas i detta pissland. Kostade egentligen 2500:- Men eftersom man är snål och alltid handlar på Rea blev det vara 1100:- Kanon liksom.


Jeans, från Only. 299:- Blev lite besviken dock, då som var på tok för höga för min smak, var jätteobekväma + satt som skit. Haha.. (Syns inte på bilden dock, då jag drog ned dom några cm..) Men får duga. Har ju ändå väntat på skiten i en månad. Ginas version satt bättre..


Standard trök-smink.. Bästa mascaran ever i alla fall! (Efter maxfactor masterpiece max..)

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0