Och med det säger vi god natt

Fyfan vad den här dagen behövdes. Bara ligga ensam hemma i mina sketna alldeles för stora kläder, utan smink och bara smälla i sig en massa skräpmat och litervis med coca cola långt in på natten. Gotta' love that sometimes. Sen var det ju visst söndag också, så jag tycker inte att man behöver göra något mer än så.. 

Mmyes. Men nya hälsosammare tag imorgon. Nu ska jag och min älskade hund hoppa ned i sängen och skeda oss till sömns! Bästa sättet att somna på, faktiskt. Naatz


JUST DET, INGEN TELEFON IGEN HELLER. Woho!!!


Hahah,. Åh. Jag hittade min gamla tshirt som jag köpte på Classic car week när jag gick i sjuan! Och den här gick man runt i då. Ute bland folk. Jävlar vilken häftig 13åring. Aaaehjjfyfan..

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0