Sämst

.. på att blogga. Men varken orkar eller vill. Liksom tråkigt nu för tiden. Extremt till och med. Blä.......

Hade en bra kväll i gamla lägenheten med Hanna och Keela igår i alla fall. Very mysigt. Massa girltalk, smoothies och sånt där som hör till, ni vet. Idag så har jag och hunden min varit ute och gått heeeela eftermiddagen! En hel mil faktiskt. Från kvarnberget till Hosjö. Tog en timme och 50 min, nytt rekord. h0h0.

BY THE WAY... såg att Rammstein (!) , Metallica och Green day är bokade till den där nya festivalen i Norrköping i sommar. Dock samma datum som peace and love. Men bara sååååååååååååååååååå måste dit!!! Herrejävlar. Är ju mest fjortisar och småbarn på P&L nu för tiden anyway. Ändå vart på skiten i fyra år i rad nu, lite tröttsamt. Kanske dags med något nytt, större, bättre? JA.SORRY, BUT NORRKÖÖÖPING HERE WE COME!!Snacka om en Peace and love-killer ;) Var ju tydligen det som var planen har jag hört.....
 
 

Hörs en annan gång..
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0