Under and over it

Vilken är den bästa låten någonsin? Oj, finns många som är bäst..? If I can dream, Shy, I don't care if the sun don't shine osv..
Vilken är den bästa filmen någonsin? Öh, lejonkungen. Första alltså.
Vad är det bästa som någonsin hänt dig? Hundarna, familjen, närmaste vännerna. Kebab är inte heller helt fel.
Vad är det värsta som någonsin hänt dig? Tror inte jag kommit dit än, är jag rädd.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? Ojoj, private :D
Vem skulle du vilja träffa exakt just nu? Ingen speciell tror jag.
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? Nej. Eller ah, en liten "farväl-puss" kanske.
Har du någon speciell talang? Skulle man väl kanske kunna säga.
Är du en bra människa enligt dig själv? Nej, vem fan är det egentligen? Haha. 
Vilken hårfärg skulle du aldrig kunna ha?Jadu grått, blondt, mellanbrunt. 
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? Alla bor väl typ hyfsat nära.
Vem av dina vänner ska du träffa imorgon? Jadu diverse klasskompisar, + Ida kanskää
Vem i din familj är du mest lik? Oj, har verkligen ärvt lika mkt utseende + personlighet av både mamma och pappa..
Vem kysste du sist? Dra en funderare på den du. Det vet bara jag.
Har du haft viktångest? Vem har inte?
Vad tycker du om dig själv? Gillar mig själv.
Har du gjort något riktigt hemskt mot någon? Inte medvetet med flit, men vissa konsekvenser har väl blivit mindre bra, ja.
Hur skulle du beskriva kärlek? Jobbig känsla jag helst unviker så länge jag kan.
Hur mår du just nu? Jag mår bra, faktiskt. 8-)
Om du fick ändra vad du vill med ditt utseende, vad hade du ändrat? Gått ned några kg till mina vanliga 55, sen kanske färgat håret till något coolt. Längre fransar + liiiiiiiiiiiiitelitelitelite större läppar också, haha....
Gillar du att vara ensam? Yes. Är lite av en ensamvarg och trivs med det. :)
Vilken klass går du i nu? Tvåan, lol.
Vad gör du just nu? Svullar popcorn och kollar fråga olle.
Vad ska du göra imorgon? plugg, sen kanske kolla på bio.
Är du lycklig? Nja, till och från..?

 
 
 

rrrandom. mycket.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Anonym

vad hände mellan dig och din pojkvän? eller är ni fortfarande tsm

Svar: vi gjorde slut för några månader sedan, känslorna dog ut. Har skrivit det i bloggen ca 10 ggr ;P
Michelle Hedberg

2012-10-16 @ 18:58:20
Postat av: Nora

Du har ju hur fin kropp som helst tycker absolut inte att du behöver gå ner :)

Svar: Haha ja jag lägger väl inte upp bilder på bloggen där jag tycker det ser illa ut.. smaken är som baken och huvudsaken är väl att jag själv trivs.. :)
Michelle Hedberg

2012-10-16 @ 21:19:31
Postat av: Nora

Jaa klart som fan :)

2012-10-16 @ 22:59:32

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0