Why not

Något jag gärna läser - Uhm.. aftonbladet? På datorn givetvis.. hahah.

Ett favorit nagellack - Turkooos(!!!) Och pärlvit, orange, bläcksvart eller rosa.

En bra film jag gärna ser - Oj, gamla nostalgifilmer som får en att minnas och må bra.

Där köper jag helst mina kläder - Jadu.. New yorker, Carlings, Bik bok, Gina tricot, hm typ..? 

Det här gör jag helst - ÄTER MAT, sover i massor, umgås med bra människor, parta, fucka uuur.

En bild på mig för länge sen - ↓

En kompis jag känt jätte länge - Måste nog vara Hanna som jag känt allra längst! Vi umgicks verkligen KONSTANT med endast varann i ca 10 år.. 

Nångonting bra som hänt under de här 10 dagarna - Jadu.. har bara levt och haft kul som fan! :D

En bild på dig just nu - Neeeej..... Gud...

3 fakta om dig - 1. Jag är extremt lättretlig, 2. Jag har två st äkta Elvis-attografer, 3. Jag kan inte knäppa med fingrarna. 

3 favoritlåtar - Har nog inga ABSOLUTA favoriter. För det ändras hela tiden.. (Man lyssnar sönder dem) Men några som jag verkligen lyssnar på dagarna i ända just nu är; Generation dead - five finger death punch, a little piece of heaven - advenged sevenfold, old school holowood - system of a down

2 st bloggtips - Läser inte så många bloggar längre. Finner alla nästan likadana nu för tiden + att alla tjejer ska se precis likadana ut och ha exakt samma kläder + "stil". Astråkigt.

Bild på ditt husdjur, om du inte har något, en bild på ett djur du vill ha.

Vad har du för mobil - Just nu har jag ingen alls.. Naken, rädd, exposed. Nä, men de är rätt skönt också.

Så fixar jag mig inför skolan - Käkar frulle, sminkar mig + glor på en film från swefilmer.com samtidigt, och allra sist sätter jag i håret + klär på mig..

En dag du minns - 5 september, sist jag och Ida var på kryssning. Feeeeeeett..

Någon som betyder mycket - Mina närmsta givetvis.. (Hundarna, familjen, vänner...)

Något du vill ha - en telefonjävel!!!!!!!! Och en nykamera, och pengar i massor.. Tattoo-abstinens har jag också.

Den du senaste fick sms av - Ingen aning eftersom jag inte har någon telefon.

En bild på mig för 1 år sedan

Bloggarna jag läser - Läser inte så mycket bloggar längre, som jag skrev längre upp... Kollar in någon skvallerblogg kanske. Har det hänt nåt kul så står det väl där...typ.

I din väska finns...? - Plånbok med dess innehåll, busskort, sminkväska, hårborste, nycklar, energidryck, solglajjer, penna, och en kamera. You never know what happen'.

Ett kort någon annan tagit på mig


Detta gör jag på helgerna - HELT olika beroende på vad jag känner för. Ibland kanske det blir en partyhelg från början till slut, medans det en annan helg kan bli en riktigt slöhelg hemma i soffan och massa skräpmat.

Bild på det jag köpte senast - Det var en capricossa-pizza.. Den käkade jag dock upp, så någon bevisbild finns inte.

En tv-serie jag älskar - American horror story, sons of anarcy, sex and the city, vampire diares.. Osv.

Detta åt jag till frukost - En grabbnäve chips. Och en macka. Hoho.

En bild på min handstil - Haha fuck no.. skriver exakt likadant som jag skrev på lågstadiet!

Den här veckan - så...? Ja vad vet jag! Mycket skoj inplanerat i alla fall.

Vilka årstider är bäst? Våren tror jag. Liten men naggande god som man säger. Den uppskattar man mest. Samt att man känner att man har en hel sommar framför sig.. Men när sommaren väl är där så glömmer man att uppskatta skiten. Och hösten är deprimerande, och vintern är bara allmänt död och alla går i ide. Haha...

Julklappar du vill ha - pengar, kamera.. Kanske lite najs löshår också. Sånna grejer man inte har råd att köpa själv liksom.

3 saker du är fast för - energidryck, tatueringar, Elvis ♥


KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Ida

Jorru! De är en dag att minnas ;) Haha! Nästa kryssning ska bli minst lika awesome !!

2012-11-01 @ 07:56:58
URL: http://Idakant.blogg.se

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0