2 of yesterday / Keela




MYSMODEKVÄLL med plummsigummsi. Hur mysigt och behövligt som helst! ♥ 

Och min saknade hund fick vara med på bild i ett hörn också! Usch, fyfan i helvette vad jag saknar henne. Helt jävla sjuktInte träffat henne på flera veckor (!!!!!!) Längtar till nästa söndag, min lilla prinsessa.. :( ♥ Ska faktiskt träffa henne och Johan då en sväng och lira lite bingolotto typ.. Vill ju kunna ses som vänner. Sen måste det faktiskt funka så, för Keelas skull också. Hon är ju trots allt VÅRAN hund, som vi tillsammans köpte. Our little baby. Minst sagt.

Åh. Världens bästa vovvefis..... FAN vad jag saknar dig! Vil ha dig här hos mig nuuuuuuuuuuuuuuu................. Saknar dina pussar, din viftande svans, och din blöta tuta till nos. Wäh.

Åh. En vecka kvar. 

 :'(

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0