Bra sömn och så vidare.

Åh. Dom håller på och bygger pool precis utanför mitt fönster. Poolgubbarna kom och började gräva igen 07.30 imorse!! Lite smådrygt sådär, men en pool kommer ju i och för sig inte sitta helt fel heller.

Wääh. Ska duscha nu i alla fall, sen bega mig iväg och handla lite skit inför skolan som behövs. Block, pennor, sen lite sminkprylar som går på sista versen. Hatar att köpa smink. Så innihelvete dyrt och sjukt tråkigt att lägga alla pengar på. Men, vad gör man inte.

Och äntligen är jag nere på 59 kg. Vägde fan 63 jävla kilo förra månaden, haha.. Gick upp typ 9-10 kg när jag var i ett förhållande + bodde hemifrån och hade noll rutiner och bara käkade skitmat och drack energidryck hela tiden. Men nu så, börjar det ordna upp sig. Jobbar på att komma ned till mina vanliga 55 som jag alltid legat på förut. Men så jävla svårt är det ju inte. Kanske.

Aja. Boring läsning. Nu ska det städaaas...
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0