Dagens

Dagens humör: Hyfsat glad, confused samt en aning irriterad.
Dagens mående: Går lite hand i hand med det ovanför egentligen..? Men det är okej, blir ju bättre.
Dagens borde: Jadu, massa girlystuff som jag bara inte orkar med. Typ klippa sidecuten med SAX som tar typ en timme, brunutansola-mig, noppa bryn och annat shit.
Dagens frisyr: Jadu..? Typ utsläppt med volym slängt åt sidan haha..
Dagens smink: Foundation, kajal, mascara, samt litelite grå ögonskugga.
Dagens klädsel: Just nu har jag ingenting på mig, men har väl tidigare haft typ jeans, svart linne med spets och en grå hoodie.. 
Dagens planer: Dagen är ju över. Men eftersom den är efter tolv, så blir det ju skolstart lite senare, samt shopping med Sara efter!! 
Dagens materiella vill ha: Ny digitalkamera, ny mascara + foundation samt en hel hög med nya kläder.
Dagens fundering: Hur man vill ha livet typ.
Dagens beroende: Apelsinjuice och min iphone.. haha
Dagens tråkigaste: Öh, vädret? Värsta dagen på hela sommaren typ.
Dagens längtan: Morgondagen så jag får SHOPPA.....Var typ ett halvårsedan.
Dagens superlängtan: Uhmm..? Utomlands typ. Gärna back 2 thailand. Men det kan man väl bara drömma om.
Dagens tidning: Bara läst aftonbladet och dt på nätet, haha.. tant.
Dagens låt: Eric Church - Jack Daniels


 


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0