Frågor

Hur var du som person för 3 år sedan? Jadu, hade en rätt jobbig tid då faktiskt. Var tillsammans med en idiot, så var väldigt låg inte speciellt levnadsglas.
Har du blivit nobbad någon gång? Har nog alla.
Har du ett nyårslöfte för i år? Uhm.. ja. Men inga höll i vanlig ordning.
Har du haft ett one-night-stand? Jo.
Hur ofta tar du foton på dig själv? Eftersom jag har en blogg, så blir det väl så.
En låt som påminner dig om något? Alla låtar påminner mig om något. Men Shy med Sonata Arctica påminner mig om den senaste tiden..
Är du på g med någon? Nepp.
Är du kär i någon? Neej.
När vill du ha barn? Någon gång i framtiden när man känner att man är redo och är nöjd med vad man hittills åstadkommit.
Vad ska dina barn heta? Ingen aning. Inte något tråkigt svensson som typ Lisa/Maja/Linn iaf.
Vilken alkoholdryck är godast? Oj.. cider, kall öl, och mina egendesignade groggar haha.
Vet dina föräldrar att du dricker, om du gör det? Ja, jag är fan 20 år snart? Haha
Röker eller snusar du? Usch nej.
Ett favoritcitat? "Only boring people get bored"
Hur såg du ut för 1 år sedan?



Hur såg du ut för 5 år sedan?

Är du utseendefixerad? Ja det är jag väl. Är väl de flesta unga brudar.
När kysste du någon senast? Ett tag sedan.
Vad betyder mycket för dig? Min familj, vänner, min hund. ♥
Älskar du någon? Några få, haha.
En bra serie? American horry story, sex and the city, vampire diares, sons of anarcy 
Liknar du någon kändis? Jag vet inte, tror inte det. Vad tycker ni..?
Vart skulle du vilja bo? Egenlägenhet någonstans, kanske en annan större stad ett tag, se lite nytt!
Vad är det bästa som hänt dig? Öh.. oj. Vet inte, min hund?!
Vad är det värsta som hänt dig? Private
Ett fint ord? Bajs.
Hur många har du haft sex med? Also private. 
En artist/ett band du gärna vill se live? Rammstein (till lindemann♥), infected mushroom, och system of a down. Damn.
Vad har du för mobiltelefon? Iphöööne
Vilken klass går du i? Tvåan på gymnasiet, lol. Skulle tagit studenten i våras egentligen om jag inte hade krånglat så jävligt. 
Vilken är din viktigaste ägodel? Mobiltelefonen och min laptop. hehe.
Är du homofob? Haha neej.
Är du en djurvän? Haha mer än de flesta. Räddar alltid daggmaskar och sniglar som ska över vägen. Och läser jag på aftonbladet att det varit en allvarlig bilolycka där folk kanske är allvarligt skadade och det står att en hund var inblandad, så tycker jag oftast bara synd om hunden. Har väldigt svårt för att ha sympati för människor.
När var du senast i Stockholm? Förrförra veckan.

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: Jennifer

Haha, jag är likadan när det gäller djur! Fast gamla människor tycker jag också synd om :(
Resten sket man väl i x)

Svar: Haha same here. Gamla försvarslösa människor och oskyldiga djur. ^^
Michelle Hedberg

2012-09-20 @ 16:00:05

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0