Galenskap

Blev en lugn hemma kväll igår, väldigt behövligt sedan fredagens bravader, som man säger. :D
Och jag var den förste, på denna planet som tog ett dopp i poolen (!!!) Wooopwooopp. Dock "sätts" den inte igång förrän till våren med värmepump osv, så den var SVIN-JÄVLA-KALL! Typ 9-10 grader, max! Tur som fan att man hade bastun nära till hands. Min vän Robin också förbi och tog sig ett dopp, träävligt.

Meee, nu ska jag gosa vidare med min käre hund som jag förövrigt har haft vid min sida helaaaa helgen, underbart! Dock är hon lite sjuk tror jag, hon har varit vaken hela natten och spytt ned precis hela mitt rum, stackarn..  :( Så nu ska jag och hon kramas lite framför en film osv, är ledig imorgon också, yeahyeahyeah.

Pusssss
 


Ah, ni ser ju... gjorde så innihelvete ont i hela kroppen. Men bada det gjorde jag minsan, woho

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0