Good morgning typ.

Ligger i sängen borta i gamla lägenheten och kramas med hunden min. Stackarn är fortfarande sjuk. Äter ingenting, och spyr en massa för tredje natten i rad.. :( Bara jag och Keela som sov här i natt (Johan jobbade natt, så jag passade henne), och är en massa spökerier hela tiden, så vågade inte somna. Låg med alla lampor i sovrummet tända + en film tills typ 4 i natt... Haha!!

Aja, ska strax hemmåt igen i alla fall. Ska sätta in "nya" tvn, samt möblera om lite och fixa.
Ni har ju inte sett hur jag bor än, så kanske ska fixa en och annan bild på det kanske...? At least mitt rum. Resten är väl knappast väsentligt för er? Eller..? Aja, får se, nu ska i alla fall jag klä på mig + packa ned allt, before my ride arrives.

Pööööööööööösss.
 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0