Good morning osv

Oh god, vaknade nyss.. Ringde alltså och sjukanmälde mig i sista sec typ, haha! Still very much hosta och förkyldning. Sen är jag sjukt varm/febrig också, men det kan ju också vara för att mitt rum är en annan variant av bastu.

Aja, är ensam här hemma idag, så ska väl ta med mig hunden ut på en liten promenad strax, så kanske det känns bättre. Hatar att ligga hemma och inte göra något. Blir så sjukt rastlös och näst in till deprimerad. Men om jag har tur så kommer i alla fall Ida hit ikväll och kikar på Färjan med mig. Eftersom vi båda ändå är sjuka så gör det ju inte så mycket. Kan vi hosta och snyta oss i kors. Eller nåt.

Och imorgon ska jag förbi lägenheten i alla fall och träffa min hund Keela som jag inte sätt på år och dar känns det som. Igen. Usch. :( Men snaaaaaaaaart kan hon börja vara här då och då igen. 


 
Blev en bild på Sara och mig från i vintras, woho. Fient.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0