Good morning (?)

Shiiet, vaknade nu.. Sover fan hela tiden, är trött konstant känns det som. VARJE dag efter en skoldag, så måste jag seriöst sova 2-3 timmar när jag kommer hem, orkar verkligen inte annat. Och i och med det vänder jag också på dygnet rätt brutalt, och sitter sedan uppe till 3-halv fyra på nätterna, så ja.. det blir en ond cirkel liksom. Well, det funkar väl, ändå.

Kom precis ut från en låååång-hörrö-vakna-nu-dusch. Nu lyssnar jag på gamla gobitar och dricker lite coca cola. Ska städa + plugga lite nu, sen får vi se om jag orkar dra iväg till någon polare sen.. Tveksamt.

Hörs om ett stycke stund, då jag förhoppningsvis vaknat till typ.




KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0