I brist på annat

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej.
Har du någon kille just nu? - Nepp.
Trivs du med det? Ja, faktiskt. Var ett tag sedan jag var singel och ensamvarg, så det känns som det behövs.
Har du dumpat någon? - Jaa
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Haha, men nej..
Vem kramade du senast? - Ida.. ;)
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? -  Haha nej, om man ändå ska vara med andra, så förstår jag inte vittsen med förhållande.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? -  Har väl mina perioder, men ska bli bättre.. haha
Har du bra betyg? -  Duger!
Har du fått göra om ett prov någongång? -  Yep, någon gång
Har du fått ett bra resultat på ett prov? -  Självklart
Sköter du dej i skolan? - Inom vilken kategori då..? Haha.. 
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha ja.........?
Har du mobilen på lektionstid? -  Standard för de flesta I guess.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? -  Någon gång. Emergency. Du vet.

FAMILJ:
Hur många är ni i familjen? - 4 ppl, hund och katt.
Du bor tillsammans med dina föräldrar ? - Ja, blev så igen.
Trivs hemma? -  Jorå, har ju sina fördelar. Men vill verkligen ha en heelt egen lägenhet, typ NU. Men det kommer väl.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? -  Rymt? Nja.
Har skrikit och slagit din mamma? - Nja, finns väl intelligentare sätt att kommunicera på.
Har fått en rejäl utskällning på sistone? -  Nej. Snelhezt.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? -  Jag och bror hade väl våra dispyter när vi var yngre.
Vem betyder mest för dej i din familj? - Oh god, betyder lika mycket allihop.
Du älskar din famil oavsett vad som händer ? - Klart jag gör.

VÄNNER:
Du har vänner? - NEJ, VART ÄR NI????!!
Du brukar vara med? - Ida och Sara umgås jag väl oftaaaast med. 
Vem/vilka var du med sist? -  Är ju med Ida nu du vet. :D
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Herregud, är det en elvaåring som skrivit frågorna eller?
Är det okej att ha kill-kompisar? -  Ja, kön som kön, människa som människa.
Har du pussat nån av dina kompisar? - Ja.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - ABSOLUT. Men nej.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Åh. Nej.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? -  Hmm.. oftast ja. Men ibland när man bara ligger hemma och degar så känns det väl en aning onödigt.
Putar med läpparna på kort? - Mja, ser oftast väldigt sur ut bara. Haha. Serious-face
Tar kort på dina bröst? - all the time
Super dej packad varje helg? - Neyy.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Plattar gör jag väl, men skulle inte säga att jag har en fjortisfrisyr.
Ditt hår e knallblont? - hell no.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Om jag har.... 
När grät du senast? - Jadu.
Du har gråtit över en kille? - Yeah, pathetic
Vem bråkade du senast med? - Private.
Har du velat ta ditt liv ? - Äh



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0