Madness

Ska precis ut och gå en nattrunda med hunden, vaknade precis ur en låång powernap. Skönt att vara ute och gå när inga folk är ute, haha! Sen ska vi gå och möta Johan efter jobbet också, sen förhoppningsvis dra iväg till Statoil och handla lite och göra smoothie. Jeppjepp!  Och ja, vi är fortfarande bara vänner! Och det är skönt att det funkar så, att man kan ses som folk ändå liksom. Vi bodde ju ändå ihop i två år. Sen har vi ju en unge ihop tänkte jag säga... Nä, men en hund i alla fall. Men samma sak känns det som. 

Ska försöka fixa en egen lägenhet inom kort så jag kan ha henne oftare.. Hm, måste styras upp. 

Aja, nu ska jag klä på mig och hunden (reflexväst..) och vandra ut!
Sleep tight.


KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0