My three little babies.


Min älskade Elvis-siluett på vänsterarmen! Min första tatuering faktiskt, och mest betydelsefulla. 
Jag älskar den lika mycket fortfarande!  900:-



Sedan min andra tatuering, en kurbits på höger sida av magen/ribbsen. Sjukt smärtsam men så jävla lovely anyway! Totally worth it, haha.. Här var den nygjord och snygg också. 1200:-


Sen den senaste är en japansk kofish på vänster sida av ryggen! Lite mer som ska fixas på den dock innan jag är nöjd.. Fixa mer färger + sudda ut vissa linjer osv. 2000:- hitills.





Uschha, här hade man helvetet framför sig, wäh.

Totally worth it.

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0