Mycket.

Wäh, sjukt mycket som hänt under kort tid. Mest skit faktiskt. Japp. Typ bara sånt. Verkligheten kommer alltid i kapp en. Tyvärr. 

Men till en viss del, har det hänt en del roliga saker också. Mitt i allt liksom.. Lirat mingolf, käkat ute en massa varit iväg till Rättvik, solat o badat, träffat mycket nytt folk, grillat mashmallows och badat i solnedgången, haft filmkväll, klappat heztnäza, och igår blev det kräftskiva som slutade i totalkatastrof på alla möjliga tänkbara sätt, men annars så. Massa bråk, tårar, slagsmål, drogade brudar, vidriga killar och en skog jag inte hittade ut ifrån. 

Men åkte på något vänster hem till Ida fem i morse i någon jävla taxi och sov hemma hos henne. Vi hade rent ut sagt haft en riktig skithelg båda två, så, ja. Sen idag har vi setat ute och solat, snackat skit och funderat och skrattat samt gråtit över både det ena och det andra. Sen idag har jag umgåtts Hanna och Lina som har varit till en stor hjälp. Drog donken-drive in två gånger på en kvart, samt åkte och hämtade mina sista möbler ur lägenheten osv...Så nu var det gjort. Men är väl lika bra. Sen åkte vi ut till Linas häst och petade på den typ. Fintfisk.


Kul att människor som man trodde i alla fall hade någon sorts förståelse för en, uppträder på minst tänkbara sätt. HILLARIOUS!!!


Sen vore det också jävligt najs om folk bara kunde lämna mig ifred, tack.

 
 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0