Random-talk

Tjuddelue! Lång men bra dag. Åh... Hade fan PRECIS borstat gaddarna, och så kommer jag på att jag är sugen på coca cola. Då var det bara att gå och hämta ett glas coca cola och vipps så hade man borstat tänderna i onödan ännu en kväll! Äh, går ju inte och sitta och slösurfa utan att dricka cola. Nepp.

Ska smörja in mig i lite brun utan sol nu, samt glo på några avsnitt SoA.. Börjar skolan halv ett imorgon också, så en sovmorgon sitter ju knappast fel liksom! Sen efter skolan så ska jag förbi en polare och hälsa på en sväng! Awesome osv. Och på torsdag får jag äntligen en hel dag + kväll i gamla lägenheten ensam med min saknade hund Keela! Fan så jag LÄNGTAR!!!! (Har ju inte kunnat haft henne här på länge eftersom Keela löper och vi har en hanhund här who wan't 2 bang her..haha...

Uhm.. Ja. God natt.



KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0