Tog bort bloggen.

Tog bort den här bloggen ett bra tag av mååånga olika anledningar, och har nu ett tag istället bloggat på min nya blogg; mmmichelle.blogg.se.

Fick dock ångest som fan över att mitt arkiv, mina minnen och förlutna försvann, (även om det var precis just det jag ville just då) Dum panikfylld impulsgrej. För mycket känslor liksom.

Men hur som helst, så ångrade jag mig, och kontaktade blogg.se här om dagen och bad om att få återställa den.. Vet inte rikigt om jag ska låsa igen den här (så bara jag kan ha tillgång till den), och blogga vidare där jag är nu, eller om jag kanske ska återgå till den här trots allt? Vad tror ni?


 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0