- todays instagram







Bild 1. Keela och Johan i sängen i morse, mys.
Bild 2 och 3 - Lite egobilder i vanlig ordning, hehe...
(Och JA, astorra och förstörda läppar på första bilden..)
 

KOMMENTERA HÄR!
Postat av: surprised face

what är du ihop med johan igen???? Hur hände det :O vad hände med den andra killen??

Svar: Jaa det är vi. Den "andra killen" var ingenting för mig, och vi var helt olika, jag hade inga känslor, han var alldeles för på osv.. Var väl uttråkad.Jag och Johan är mer lika och passande för varann på många plan. Men ibland måste man begå misstag för att förstå vad som är det rätta för en, och nu vet jag. Mer än någonsin. Han också.
Michelle Hedberg

2013-04-05 @ 11:32:56

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0