I brist på annat

10 som...

Upprör dig
1. respektlösa människor
2. egoism
3. djurplågare (!!!)
4. tröga människor
5. människor som är i vägen
6. människor som inte kan tugga tuggumi med stängd mun
7. blåsta människor
8. vänsterpack
9. bakelser
10. housemusik

Gör dig glad
1. kebabtallrik
2. alkohol
3. dansband
4. glada hundar
5. att dansa
6. energidryck
7. shopping
8. överaskningar
9. mina närmsta
10. struktur


Låtar du drogar
1. fatty boom boom - die antward
2. yardie - t.o.k
3. hi-heel sneakers - elvis presley
4. lonesome rider - volbeat
5. give it to me - elephant man
6. cripple and the starfish - anthonty & the johnsons
7. pretty girl - stockholm syndrome
8. one click headshot - feed me
9. chant as one - culcha candela
10. the pride - five finger death punch

Du gjort idag
1. powernapat
2. powerwalkat
3. tränat ass och lår
4. varit i skolan
5. lockat håret typ en timme
6. bloggat
7. försovit mig
8. letat efter ny bra musik
9. målat naglarna
10. tagit det lugnt

Som händer i helgen
1. umgås med johan & keela
2. träna
3. powerwalka
4. äta nyttigt
5. se bra filmer
6. ladda batterierna
7. alternativt plugga
8. hålla mig borta från alkohol
9. klippa mig
10. sova ut

Du gör på en dag som rutin (fredag etc)
1. går upp
2. käkar frulle
3. fixar mig + glor på en film samtidigt
4. går ut med hunden
5. drar mot bussen / skolan
6. åker hem/eller bort vad man nu ska göra efter
7. umgås med vänner/familj/pojkvän/hundarna
8. fixa mig igen (omjagskaut)
9. utgång (?)
10. dansa, festa, cpa, fyllemat, fyllesova.

Sanningar om dig
1. Har egentligen bajsbrunt hår
2. Har 5 tatueringar
3. Har två äkta Elvis-attografer
4. Har ett födelsemärke på överläppen, lol
5. Tror på det "övernaturliga"
6. Var en gång nära att bli påkörd av ett tåg
7. Har aldrig åkt en riktig bergodalbana.
8. Har heller aldrig använt lösnaglar eller lösögonfransar.
9. Har mer empati för djur än människor.
10. Har fyra piercingar.. varav 3 i ansiktet haha! 8 st inräknat med öronen

 

 

KOMMENTERA HÄR!

Remember that no one is anonymous on the Internet. Peddobear can see you everywhere.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0